продукція різних брендів
Гарантії

Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 1-го до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон "levite.com.ua".

Будь ласка, перевірте комплектність, працездатність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або зверніться до нас за уточненням щодо цього питання.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.


Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Відповідно до «Закон про захист прав споживача» та розуміння того факту, що Ви купували потрібний Вам товар - Ви можете при виконанні наступних умов:

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

Обмін або повернення товару здійснюється за наявності укладання сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Що ви не можете повернути

На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:

Умови повернення або обміну виробу

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Обмінювати або повернути невикористаний товар можна в нашому офісі за адресою, заздалегідь зателефонувавши менеджером:

з понеділка до п'ятниці з 12-00 до 17-00.

Телефон: +38 (099) 777-0933

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. 

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки, але попередньо погодивши з менеджером всі деталі. 

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, цілісності, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі - ми докладемо максимум зусиль, щоб зробити заміну товару у постачальника/виробника або повернути гроші.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: