Гарантія та сервісне обслуговування
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 1-го до 12 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон "levite.com.ua".
Будь ласка, перевірте комплектність, працездатність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні або зверніться до нас за уточненням щодо цього питання.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.
Я можу обміняти чи повернути товар?
Відповідно до «Закон про захист прав споживача» та розуміння того факту, що Ви купували потрібний Вам товар - Ви можете при виконанні наступних умов:
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, який не був у вжитку і не має слідів використання:
подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
- пристрій не проходив активацію, його програмне забезпечення не змінювалося.
Обмін або повернення товару здійснюється за наявності укладання сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Що ви не можете повернути
На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у таких випадках:
- Вироби, які були пошкоджені або модифіковані (за винятком виробничих дефектів)
- Вироби, які мають сліди користування
- Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
- Вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну
- Вироби, які змінили свій колір або через перебування у басейні (вплив хімічних речовин), або інших зовнішніх факторів.
Умови повернення або обміну виробу
- Ми приймаємо на повернення/обмін виробу в новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці та за наявності товарного чека.
- Після отримання виробу на обмін/повернення сервісний центр перевіряє стан виробу для контролю якості протягом 2-5 робочих днів..
- Після перевірки стану виробу ми зробимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
- При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, яка була в оригінальному замовленні.
- Повернення за покупки, зроблені за допомогою кредитної картки, будуть зараховані тільки на ту саму картку.
- Повернення за покупки, зроблені за готівку, будуть узгоджені з клієнтом для вибору зручного способу повернення грошей.
Де і як можна зробити обмін чи повернення?
Обмінювати або повернути невикористаний товар можна в нашому офісі за адресою, заздалегідь зателефонувавши менеджером:
з понеділка до п'ятниці з 12-00 до 17-00.
Телефон: +38 (099) 777-0933
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки, але попередньо погодивши з менеджером всі деталі.
Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, цілісності, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у сервісному центрі - ми докладемо максимум зусиль, щоб зробити заміну товару у постачальника/виробника або повернути гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті якщо:
- порушено збереження гарантійних пломб;
- є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- збереження інформації на жорсткому диску.